quickscan en analyse

Wilt u weten hoe uw organisatie ervoor staat ten aanzien van asbest? 

Met de Quickscan en analyse weet u dit snel. Waar zitten eventuele zwakke plekken of valkuilen? En wat kunt u eraan doen om die situatie te verbeteren?

 

De Quickscan bestaat uit drie delen?

  • inventarisatie (ochtend)
    Ik spreek een uur met uw manager Vastgoed, en daarna een half uur tot een uur met enkele betrokkenen bij de uitvoering , zoals een manager/medewerker betrokken bij mutaties e/o onderhoudsdienst vanuit wonen en/of vastgoed, manager/medewerker projecten e/o planmatig onderhoud.
    ·analyse (+/- van 13.00 tot 15.30 uur)

    Ter plekke maak ik een analyse van de situatie aan de hand van de informatie uit de gesprekken. Deze werk ik uit tot een beknopt plan van aanpak.
    ·         advies ( +/- 15.30 tot 16.30 )
    Gedurende een bijeenkomst van ongeveer een uur krijgen alle betrokkenen een terugkoppeling van de bevindigen van die dag. De uitwerking krijgt u binnen 3 dagen nagezonden.

 

Wat moet u hiervoor doen?
Een dag inplannen en tijd inruimen in de diverse agenda’s om vragen te kunnen beantwoorden t.b.v. de QuickScan en de presentatie van de resultaten.

 

Wat hebben we hiervoor nodig?
·         Tussen 13.00 en 15.30 uur een werkplek om het e.e.a. uit te werken.

  • Een beamer voor de bijeenkomst van 15.30 uur.

 

Wat kost een quickscan en analyse?

Deze dag kost; € 1.350,= exclusief reiskosten.

 

Heeft u interesse? Dan hoor ik dat graag. En kunnen we hiervoor een datum reserveren.